Tiger Cannon

Turtle NK

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bueno mi pregunta es simple

cual de los 3 factores incrementa + el daño de tiger cannon

la HP, SP o Atk




Shitou

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prueba (?)

hablando en serio, si estas en KRO renewal, es para testear y que tu des tus observaciones "oficiales", no para andar de pepito pregunton por el foro, y si es pserver... no sabriamos como ayudarte, asi que sorry.


Neko kun

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en renval se vasan mucho en todos los stats.

para los sura de reneval es str int dex valanceado (almenos eso pienso) y una buena cantidad de vit ya k las nuevas skills mas potentes dranean vit y eso es para cuando te ves en situacion extrema

en reneval almenos en kRO el atake influye por str luk dex. y el matk en int dex luk. la vit no creo k kede duda.

ya no me acuerdo pero  siempre ocuparas mas sp para pegar un buen GF, asi k digo k entre mas valanceado mejor, como te digo aii skills k dranean hp y sp lentamente mas aparte la k rekiere para poder usarla, si lo valanceas en una de esas sales con 300 hp 5 sp(??)

PDT: k explike mejor esto alguien k juege suras ya k solo me baso poke tengo champ en iro. y unas skills las eh visto en accion por video, solo tengo Bishop en reneval .-.



Rccc

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Turtle NK

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prueba (?)

hablando en serio, si estas en KRO renewal, es para testear y que tu des tus observaciones "oficiales", no para andar de pepito pregunton por el foro, y si es pserver... no sabriamos como ayudarte, asi que sorry.

eso no ayuda mucho

ademas si pudiera probar lo haria, apenas mi champ va en 64

y Neko se en lo que se basa el atk en Renewal mi duda era cual de los 3 factores (HP,SP Y ATK) influye mas en el daño de Tiger cannon ya que es una skill que va de pinta con una build tanke




Jonathan Delville

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Información adicional
Max Lv: 10
Prereq: Fallen Empire 3
Type: Active / Damage
Description: Consumes your own HP and SP to deal damage ot the target's HP and SP. The more HP and SP used, the more damage it does. Consumes 2 spirit spheres. Can only be used in Fury state. When used after Fallen Empire, it does additional damage.
[Level 1]: User's HP used 2% / SP 1%
[Level 2]: User's HP used 4% / SP 2%
[Level 3]: User's HP used 6% / SP 3%
[Level 4]: User's HP used 8% / SP 4%
[Level 5]: User's HP used 10% / SP 5%
[Level 6]: User's HP used 12% / SP 6%
[Level 7]: User's HP used 14% / SP 7%
[Level 8]: User's HP used 16% / SP 8%
[Level 9]: User's HP used 18% / SP 9%
[Level 10]: User's HP used 20% / SP 10%

- now consumes 30% HP / 15% SP.
- Deals unknown SP damage too (Pretty high too).
- The skill is changed from single target to area of effect (Lv 1~5: 3x3, Lv 6~10: 5x5).
- ~1s cast time.
- ~1s after-cast.
- ~5s re-use delay.

-Ignores flee

Atum: Tiger Cannon 10 consumes 30% hp and 10% sp and if i had to guess formulas i believe Tiger Cannon 10 (i believe Yoyo used level 10) does 2000%+Comsumed_HP.
So if your normal attacks did 250 damage and you had 21k hp and used Tiger Cannon 10 it would deal (250*2000%)+7000 = 13000 damage.
When yoyo used Tiger Cannon on my RK it, aside from me taking damage, completely drained my sp by 100% chance so i guess either the sp drain is
-%-based (10%*skillevel?) or
-always full-sp drain or
-based on the Suras sp drained.
If its either %-based or always full-sp drain i think it should be changed because it totally Soul Burn/Soul Siphon totally inferior.

Yoyo: - ~1s cast time (96 DEX/83 INT).
- 1s aftercast delay.
- 4~5s cooldown.
- Depends on ATK and only very slightly by MAX SP/HP (Seems like +1 damage every ~5 sp).
- Cannot be used when you don't have enough HP.
- There is SOME factor that makes it deal a good chunk of extra damage. It's not enemy SP, HP, DEF (Pinguiculas took ~1k more damage than Bradium Golems) or weight. It seems to add to the base damage as all the other mods give the same increase.

Target: Lunatic
SkillLV - BaseLV - ATK - MHP - MSP - (Average)Damage:

1 - 137 - 145 - 20056 - 1275 - 2768

2 - 137 - 145 - 20056 - 1275 - 3403

3 - 137 - 145 - 20056 - 1275 - 4042

4 - 137 - 145 - 20056 - 1275 - 4675

5 - 137 - 145 - 20056 - 1275 - 5320

6 - 137 - 145 - 20056 - 1275 - 5959

7 - 137 - 145 - 20056 - 1275 - 6596

8 - 137 - 145 - 20056 - 1275 - 7234

9 - 137 - 145 - 20056 - 1275 - 7873

10 - 137 - 145 - 20056 - 1275 - 8509

10 - 137 - 145 - 20056 - 1325 - 8518

10 - 137 - 148+10 - 20056 - 1275 - 8833

10 - 137 - 145 - 20756 - 1275 - 8712

10 - 137 - 157 - 22208 - 1439 - 9712


Target: Wanderer (PVP, 72+3 DEF).
SkillLV - BaseLV - ATK - MHP - MSP - (Average)Damage:

10 - 137 - 145 - 20056 - 1275 - 12640

10 - 137 - 145 - 20756 - 1275 - 12885

10 - 137 - 148+10 - 20056 - 1275 - 13010



Yoyo: Bonus damage is pretty generous when used after Fallen Empire

More testing required...
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http://forums.irowiki.org/showpost.php?p=542880&postcount=950


In the Stinking Basemant, three levels below the Wyrm


Turtle NK

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